Digitale muligheder

Elektronisk udveksling af forretningsdokumenter er med til at reducere manuel håndtering, sparer tid og mindsker risiko for fejl. Hos Orloff ønsker vi at bidrage til den digitale udvikling ved at tilbyde vores kunder forskellige former for digital samhandel.

WEBSHOP

Vi håndterer i dag langt den største andel af kundernes ordrer igennem vores webshop.
Vi har gjort webshoppen let at anvende og med mange muligheder for at administrere indkøbet for det enkelte firma.
Det er således, at den enkelte medarbejder kan handle med eget login, når behovet for arbejdsbeklædning opstår. Man kan som virksomhed vælge, om man ønsker en leder til at godkende medarbejderkøb, eller om man vil tildele et bestemt beløb eller point eksempelvis pr. år. Ønsker du at vide mere om mulighederne i vores webshop, se mere her:

EDI

Du har mulighed for at sende dine indkøbsordrer elektronisk og/eller modtage faktura og kreditnota ved hjælp af elektronisk dataudveksling. Vi understøtter OIOUBL som er implementeret i Nemhandel.
Vi arbejder i øjeblikket med at få implementeret Peppol, som er en nyere og mere fleksibel standardløsning som også forventes at erstatte OIOUBL i fremtiden.

E-MAIL

Du har mulighed for at sende dine indkøbsordrer via e-mail ligeledes kan ordrebekræftelser og faktura sendes fra Orloff til kunde via e-mail i pdf-format.

INDKØBSSTYRINGSSYSTEM

Arbejder din virksomheden med indkøbsstyringssystem, hvor leverandører samles i en fælles indkøbsplatform. Ønsker I at integrere Orloffs sortiment til dette indkøbsstyringssystem, findes der mulighed for at lave et E-katalog eller en PunchOut løsning.

Til E-katalog anvender vi Udbudsvagten, som leverer E-kataloger til forskellige platforme eksempelvis: Rakat, TrueTrade og Tricom. Vi leverer også gerne varesortimentet i en fil, som passer til jeres system.

Til PunchOut har vi mulighed for at understøtte cXML og OCI 4.0.
Fordelene ved PunchOut er, at man fra sig eget indkøbsstyringssystem kan vælge Orloff, hvorefter man bliver ledt over i vores webshop. Her kan man foretage sit indkøb med de søge og sorteringsmuligheder vores webshop tilbyder. Efter afsluttet køb færdiggøres og sendes den færdige ordre fra eget indkøbsstyringssystem. En anden fordel ved PunchOut er, at det er let at tilrette og dermed også hurtigere opdateret.

VANS

For andre løsninger som ikke er omfattet af ovenstående, er der mulighed for at anvende en VAN leverandør, som oversætter filerne således at systemerne mellem kunde og Orloff kan kommunikere.

 

Implementering af løsning

Uanset hvilken løsning din virksomhed ønsker at anvende i samhandel med Orloff, er det vores sælgere som hjælper jer frem til en aftale om digital samhandel.
Afhængig af løsningsvalg vil i blive koblet sammen med vores IT-afdeling, som sikrer, at vi kommer helt i mål med løsningen.

Vores personale står klar med
den rette vejledning

Åbningstider
Mandag - Torsdag
kl. 8.00 - 16.00
Fredag
kl. 8.00 - 15.30
Find et showroom nær dig